ecocheck

מתכננים השכרה או רכישה
של משרד חדש?

בדקו את הבריאות הסביבתית של המשרד לפני שתשקיעו
תקציבי עתק בנכס של עומד בתקני הבריאות

בדיקה סביבתית לפני אכלוס
מונעת עוגמת נפש והוצאות מיותרות

מעבר לסביבת עבודה חדשה יכול להיות דבר מרגש בהחלט! בין אם אתם מתרחבים וזקוקים למרחב גדול יותר ובין אם סתם החלטתם לחדש. לפני שחותמים על חוזה שכירות ומעדכנים את כולם להתחיל לארוז, אנו ממליצים לעשות דוח סקירה סביבתי לאיתור מזהמים ואיכות האוויר במשרד וסביבתו. בדיקה זו יכולה למנוע אכזבה, השבתה של פעילות המשרד עד פתרון הבעיה, ועלויות גבוהות מאוד בגילוי מאוחר של מטרדים וזיהומים אשר יפגעו בעובדים ובשגרת העבודה התקינה של החברה. 

מבין המזהמים האפשריים – העדר מערכות איוורור או מערכות איוורור לא תקינות אשר לא מאפשרות תחלופת אוויר ראויה, צריבות בעיניים, עייפות, כאבי ראש, סחרחורות ותופעות קשות יותר. חדירה של אוויר עם זיהום ברמה גבוהה מהסביבה החיצונית למבנה. גורמי זיהום בתוך המבנה. ריחות חזקים או ריחות רעים אשר מגיעים ממקורות סביבתיים (למשל – מפעלים, מוסכים ועוד).

מה בודקים כדי לקבל תקן?

בדיקות אוויר לפי תקן LEED

תקן זה הינו התקן האמריקאי לבנייה ירוקה אשר הוגדר בשנת 1998. 

(LEED (Leadership in Energy and Environmental Design 

מבנים בעלי תקן עולמי זה מוכרים כמבנים ברי קיימא וכדי לקבלו יש לעמוד בדרישות מחמירות. התקן בא לעודד בנייה ירוקה החל משלב התכנון והבנייה, מתוך חשיבה כי מבנים ירוקים יוצרים סביבה פנימית בריאה יותר עבור הדיירים השוהים במבנה. אנו מתמחים בתחום ומבצעים בדיקות איכות אוויר לבנייה ירוקה ולתקן LEED מזה מספר שנים.

בונים משרד על יסודות בריאים

משרדים רבים כלל לא מודעים לאיכות הירודה של האוויר שהם נושמים באופן יום יומי

חברות רבות מבזבזבות סכומי עתק על מעברים תדירים בין משרדי עבודה בעקבות בעיות סביבה וזיהום

מעל 50% מהמשרדים הפעילים כיום פועלים ללא מערכת איוורור תקינה אשר פוגעת בבריאות ובעבודה השוטפת של העובדים

משרדים רבים כלל לא
מודעים לאיכות הירודה של האוויר
שהם נושמים באופן יום יומי

חברות רבות מבזבזבות סכומי עתק
על מעברים תדירים בין משרדי עבודה
בעקבות בעיות סביבה וזיהום

מעל 50% מהמשרדים הפעילים כיום פועלים ללא מערכת
איוורור תקינה אשר פוגעת בבריאות
ובעבודה השוטפת של העובדים

בריאות העובדים חשובה לכם?

לבדיקת איכות הסביבה המשרדית: